1. Hjem Brother
  2. Business Solutions
  3. Managed Print Services (MPS)
  4. MPS Enterprise

Hva er MPS Enterprise?

MPS (Managed Print Services) Enterprise er en administrert utskriftstjeneste som kan tilpasses behovene til bedrifter med mer komplekse utskriftsbehov. Med en rådgivende tilnærming, vurderer vi dine utskriftsutfordringer og bygger en fullt ut skreddersydd løsning som løser dem.

Hvordan fungerer MPS Enterprise

Green calendar icon

Vurdering

Vi samarbeider tett med deg og teamet ditt for å skape den perfekte administrerte utskriftstjenesten for bedriften din - sikrer at du har de riktige enhetene, løsningene og kontinuerlig profesjonell support.

Green calendar icon

Overgang

Etter avtale sørger vi  for at alt blir implementert på en smidig måte, med minimale avbrudd i driften, takket være den brukervennlige kundeportalen til Brother. 

Green calendar icon

Optimalisering

Vi hjelper deg med å sikre at utskriften forblir effektiv, bærekraftig, kostnadseffektiv og problemfri. 

Hvorfor velge Brother MPS Enterprise for din bedrift?

Våre Managed Print Service-kunder rangerte oss med hele 4,2 av 5 stjerner for den totale opplevelse.

Kilde - Brother MPS kundeundersøkelse: Januar 2021

 

Vanlige spørsmål om MPS Enterprise

Din avtale inkluderer et returprogram for hver blekkpatron og tonerkassett du bruker. Vi sikrer at din brukte rekvisita blir profesjonelt gjenprodusert eller resirkulert for å sikre at de ikke havner på søppelfylling.

Vi har forskjellige betalingsmuligheter slik at du kan velge den planen som passer din bedrift best.

Nettverksskriveren din vil bruke en sikker HTTPS-kommunikasjon til MPS-portalen ved hjelp av port 443. Generelt sett er denne porten åpen som standard. Hvis den ikke er det, må du snakke med IT-administratoren din og be dem om å åpne den.

Nei. Kjernetjenestene til Brother Managed Print Services er å tilby support, forbruksbasert fakturering samt automatisk levering av forbruksvarer, så vi behandler ikke noen av dataene som du skriver ut.

 

Ja. Kjernetjenestene til Brother MPS (Managed Print Services) er å tilby support, forbruksbasert fakturering og levering av forbruksvarer, og alle GDPR-reglene overholdes.

For å sikre at det riktige MPS-programmet tilbys, leverer Brother en utprøvd vurderingsfase for å hjelpe deg med å ta det riktige valget.

En rekke tjenester er tilgjengelig, inkludert vår ekspertise for å hjelpe deg med å forstå dagens og fremtidig utskriftsbehov.

Der følger alltid med en servicepakke med en MPS-avtale hvor du får utvidet garanti som inkluderer alle slitedeler. Velg mellom:

  • Servicepakke i 3, 4 eller 5 år som betales ved inngåelse av MPS-avtalen*

eller

  • Service in Click (SIC), hvor servicepakken er inkludert i klikk-prisen. Den utvidede garantien gjelder så lenge maskinen er på kontrakt - inntil maskinen er utbrukt - dog maks. 10 år*

*Forutsatt at maskinen registreres på Brother sin hjemmeside senest 60 dager etter kjøpsdatoen.

Ser du etter en annen type Managed Print Service?

Female wearing a red top sat at a desk working on a computer around stationary with a Brother printer on the desk

MPS Professional

For bedrifter som trenger en enkel løsning på sine utskriftskrav, med muligheten til å forbedre visse funksjoner.

MPS Professional