1. Hjem Brother
  2. Business Solutions
  3. Managed Print Services (MPS)
  4. MPS Professional

Hva er MPS Professional?

MPS (Managed Print Services) Professional gjør utskrift enkelt for bedriften din. Velg den avtalen som passer din bedrift, og Brother vil automatisk levere original blekk og toner før du går tom – og løse eventuelle problemer som måtte oppstå. I tillegg gir vi deg også muligheten til å oppgradere avtalen din for mer fleksibilitet rundt betalinger og support.

For bedrifter som krever mer fleksibilitet, Brother MPS Professional gjør det enkelt.

Slik fungerer MPS Professional

Green calendar icon

Velg avtale

Velg en avtale basert på antall sider du skriver ut eller betale for det du skriver ut.

Green calendar icon

Sett opp skriveren selv

Konfigurer skriveren(e) eksternt 

Green calendar icon

Tilpass avtalen

Tilpass avtalen for å møte dine behov.

Green calendar icon

Administrer via portal

Overvåk utskriftsbruken gjennom den brukervennlige Brother kundeportalen og få oversikt over bedriftens utskriftskostnader.

Hvorfor velge Brother MPS Professional for din bedrift?

Ofte stilte spørsmål om MPS Professional

Du kan velge en avtale med en pakke basert på ditt forventet forbruk (lavt, middels eller høyt forbruk), eller du kan velge å betale for det antall sider du skriver ut.

 

Mange bedrifter er uvitende om sine nåværende utskriftskostnader eller antall sider de skriver ut. Velg en plan hvor du kun betaler for antall side bedriften skriver ut.

Hver A4-side bedriften din skriver ut teller som én side, tosidige utskrifter teller som to sider. A3-utskrifter teller som to sider.

Du kan finne ut hvor mange sider virksomheten din har skrevet ut, og mye mer ved å logge inn på MPS-kundeportalen.

For å gi deg automatiserte forsendelser av rekvisita, må skriveren din være koblet til Brother MPS Cloud. Denne tilkoblingen gjør at Brother kan spore antall utskrevne sider og blekk- og tonernivåer. MPS Cloud sender den krypterte informasjonen via Internett-tilkoblingen din. Dette betyr at Brother ikke kan se hva du skriver ut.

Brother tilbyr en rekke genbrukstjenester for å hjelpe bedrifter med å nå sine mål rundt miljø.

Tjenesten din inkluderer et returprogram for tomme blekkpatron eller tonerkassett. Vi sørger for at din brukte rekvisita blir profesjonelt gjenprodusert eller resirkulert for å sikre at de ikke havner på søppelfyllingen.

Du kan kontakte Brother for support når som helst via vår MPS-kundeportal.

For bedrifter som ønsker å forbedre visse funksjoner, finnes det en rekke supportmuligheter, for eksempel i forhold til sikkerheten på hjemmekontoret.

Kontakt Brother eller din foretrukne leverandør for mer informasjon.

 

 

Nei. Kjernetjenestene til Brother Managed Print Service er å tilby support, forbruksbasert fakturering og automatisk levering av rekvisita, så vi vil ikke behandle noen av de utskrevne dataene.

Det følger alltid med en servicepakke med en MPS-avtale, hvor du får utvidet garanti som inkluderer alle slitedeler. Velg mellom:

  • Servicepakke i 3, 4 eller 5 år som betales ved inngåelse av MPS-avtalen*

eller

  • Service in Click (SIC), hvor servicepakken er inkludert i klikk-prisen. Den utvidede garantien gjelder så lenge maskinen er på kontrakt - inntil maskinen er utbrukt - dog maks. 10 år*

*Forutsatt at maskinen registreres på Brother sin hjemmeside senest 60 dager etter kjøpsdatoen.

Ser du etter en annen type Managed Print Service?

To damer og to menn i et kontorlandskap, en dame står ved en skriver med en utskrift i hånden

MPS Enterprise

For bedrifter som trenger en omfattende løsning bygget rundt deres komplekse utskriftsbehov.

MPS Enterprise