Lagt til handlekurv
  1. Hjem
  2. Kundestøtte
Hos Brother er vi opptatt av å tilby våre kunder vår beste service og support, selv under nåværende situasjon rundt Coronaviruset COVID-19. Vi regner med at nåværende situasjon kan ha en viss innvirkning på tilgjengeligheten til vårt supportsenter. Kunder kan oppleve forsinkelser med e-post, live chat eller telefonkontakt med teamet vårt. Brother jobber aktivt med å minimere potensielle forsinkelser. I første omgang anbefaler vi å bruke hjemmesiden vår for online support, vanlige spørsmål og nedlastbart innhold. Du kan også bruke live chat eller sende oss en e-post. Hvis du har et produkt til reparasjon, vil du bli kontaktet. Vi beklager eventuelle ulemper denne situasjon medfører og takker for tålmodigheten.

At your side

Ser du etter support for din Brother enhet? Kanskje du behøver å registrere ditt nye Brother-produkt eller laste ned den nyeste programvaren? Bare skriv inn modellnummeret eller se gjennom enhetene nedenfor.

Kommer ikke enheten din opp, gå til support.brother.com for flere produkter.

Jeg vet hvilken modell jeg har

Se all tilgjengelig støtte for enheten din

Jeg trenger hjelp til å finne modellen min

Vi skal først hjelpe deg å finne enheten din

Er du usikker på hvilken modell du har?