Lagt til handlekurv
  1. Hjem Brother
  2. Kundestøtte

Hvis du har oppgradert til Windows 11 og trenger en liste over støttede modeller og lenke for å laste ned drivere samt programvare for datamaskinen, vennligst sjekke vår nyeste informasjon.

Se informasjon

Hvis du ikke kan skrive ut med en USB-kabel etter oppgradering til Windows 11, kan du prøve en alternativ tilkoblingsmetode som WiFi eller nettverkskabel. Hvis du vil ha hjelp til å konfigurere Brother-maskinen på et trådløst eller kablet nettverk, kan du klikke på Vis løsning, søke etter modellen og gå til delen vanlige spørsmål for produktet.

Se løsninger

At your side

Ser du etter support for din Brother enhet? Kanskje du behøver å registrere ditt nye Brother-produkt eller laste ned den nyeste programvaren? Bare skriv inn modellnummeret eller se gjennom enhetene nedenfor.

Kommer ikke enheten din opp, gå til support.brother.com for flere produkter.

Jeg vet hvilken modell jeg har

Se all tilgjengelig støtte for enheten din

Jeg trenger hjelp til å finne modellen min

Vi skal først hjelpe deg å finne enheten din

Er du usikker på hvilken modell du har?