Lagt til handlekurv
  1. Hjem Brother
  2. Kontakt oss

Hvis du har oppgradert til Windows 11 og trenger en liste over støttede modeller og lenke for å laste ned drivere samt programvare for datamaskinen, vennligst sjekke vår nyeste informasjon.

Se informasjon

Hvis du ikke kan skrive ut med en USB-kabel etter oppgradering til Windows 11, kan du prøve en alternativ tilkoblingsmetode som WiFi eller nettverkskabel. Hvis du vil ha hjelp til å konfigurere Brother-maskinen på et trådløst eller kablet nettverk, kan du klikke på Vis løsning, søke etter modellen og gå til delen vanlige spørsmål for produktet.

Se løsninger

Hvordan kan vi hjelpe deg?

Andre alternativer for support...

Skriv inn enhetens produktnummer for spesifikke vanlige spørsmål og svar

Jeg vet hvilken modell jeg har

Se all tilgjengelig støtte for enheten din

Jeg trenger hjelp til å finne modellen min

Vi skal først hjelpe deg å finne enheten din

Er du usikker på hvilken modell du har?

Font awesome recycling icon

Gjenvinn din brukte rekvisita

Send oss kostnadsfritt dine brukte blekkpatroner og tonerkassetter for gjenvinning.

Vi arbeider sammen for et bedre miljø.

Les mer
Home-Icon

Kontakt Brother Norge

Om du trenger å kontakte oss per telefon, e-post eller trenger adresseinformasjon, finner du det her:

Vår adresse: 

Brother Norge, filial til Brother Nordic A / S
Karvesvingen 5
0579 Oslo
Norge

Dealer-Locator-Promo

Finn nærmeste forhandler

Trenger du en skriver for utskrift, skann og kopi, et merkesystem, en skanner eller rekvisita og tilbehør til ditt Brother produkt, så kontakt en Brother forhandler for den beste løsningen for deg.

Finn en forhandler