Finn en Brother forhandler Her finner du din nærmeste Brother forhandler hvor du kan kjøpe maskiner, rekvisita og tilbehør, eller få hjelp til å finne den beste løsningen som passer for deg. Forhandleroversikt
Brother blekk, tonere, merketape og termiske etiketter Hold enhetene dine i gang med originale blekkpatroner og tonerkassetter, merketape og termiske etiketter, papirpakker av beste kvalitet og reservedeler. Se rekvisita og tilbehør
Managed Print Services (MPS) Administrer og optimaliser din utskriftsflåte med en MPS-avtale Fordelene med MPS
Brother Support Last ned den nyeste driveren og programvaren, finn brukerhåndbok eller søk gjennom ofte stilte spørsmål
Driver / programvare (18) Åpne kontrollpanelet (for Windows) Avinstaller driverne. (Mac OS X 10.6 eller høyere) Avinstallere Brother-programvaren og driverne (Windows) Avinstallere skriverdriverne (for Windows) Endre skriverdriverinnstillingene (Windows/MacOS) Feilmeldingen "IS052 InstallNetworkDriver" dukker opp når jeg installerer MFL-Pro Suite fra CD-ROM-en, eller når jeg laster nedden komplette driver- og programvarepakken fra Nedlastinger-delen. Hvilket driverpakkeformat støttes av min Linux-distribusjon? Hvor kan jeg laste ned Brother iPrint&Scan-programmet for Mac? Installer Brother-maskinens programvare fra den medfølgende installasjonsplaten eller fra den komplette driverpakken.(Windows) Installer de innebygde driverne (for Windows 8 eller nyere) Jeg bruker Windows. Når jeg setter inn CR-ROM-en som følger med maskinen i PC-ens CR-ROM-stasjon, vises ikkeinstallasjonsskjermbildet automatisk på PC-en. Hvorfor ikke? Jeg finner ikke noe alternativ i utskriftsinnstillingene. (For Windows) Jeg kan ikke lagre en fil som er lastet ned fra webområdet for Brother-støtte (for Windows) Jeg oppdaterte Windows 11-PCen via Windows Update, og jeg kan ikke lenger skrive ut, skanne eller fakse fra PCen. Last ned en fil fra delen "Nedlastinger" og lagre den på datamaskinen som bruker Windows® 8 Legg til Brother-maskinen med AirPrint (MacOS) Når jeg kjører programmet for oppdatering av Firmware eller I-FAX installerings verktøyet, blir jeg spurt om internettoppkoblings metode. Det er to muligheter: 'Connect directly' eller 'Using proxy'. Hvilken skal jeg velge? Slik identifiserer du operativsystemet (OS) ditt. Mer
Nettverksinnstillinger (15) Bruk reparasjonsverktøy for nettverkstilkobling (Windows) Finn den trådløse sikkerhetsinformasjonen (f.eks. SSID, nettverksnøkkel osv.) for Mac OS X 10.5 eller nyere Finn informasjon om trådløs sikkerhet (f.eks. SSID, Nettverksnøkkel osv.) for Windows Hva betyr nettverksdelt utskrift? Hva er standardpassordet for mitt Brother-nettverkskort, BRAdmin, fjernoppsett eller webbasert administrasjon? Jeg får en TS-feilkode når jeg prøver å skrive ut i et trådløst nettverk Jeg får en TS-feilkode når jeg prøver å skrive ut i et trådløst nettverk Jeg kan ikke reparere den kablede eller trådløse tilkoblingen ved hjelp av reparasjonsverktøyet fornettverkstilkobling (Windows) Jeg kan ikke skrive ut med Brother-maskinen i et trådløst nettverk (Mac) Jeg kan ikke skrive ut med Brother-maskinen i et trådløst nettverk (Windows) Jeg kan ikke skrive ut med min Brother-maskin i et kablet nettverk. (Windows/MacOS) Sette opp en Brother-maskin og en mobil enhet i et trådløst nettverk Skrive ut en nettverkskonfigurasjonsrapport Tilbakestille nettverksinnstillingene til standardinnstillinger Viktig informasjon om hvordan du beskytter Brother-maskinen mot uautorisert tilgang via nettverket Mer
Andre kategorier Fremgangsmåte / Feilsøking Forbruksvarer og ekstrautstyr / Rutinemessig vedlikehold Andre