Finn en Brother forhandler Her finner du din nærmeste Brother forhandler hvor du kan kjøpe maskiner, rekvisita og tilbehør, eller få hjelp til å finne den beste løsningen som passer for deg. Forhandleroversikt
Brother blekk, tonere, merketape og termiske etiketter Hold enhetene dine i gang med originale blekkpatroner og tonerkassetter, merketape og termiske etiketter, papirpakker av beste kvalitet og reservedeler. Se rekvisita og tilbehør
Managed Print Services (MPS) Administrer og optimaliser din utskriftsflåte med en MPS-avtale Fordelene med MPS
Brother Support Last ned den nyeste driveren og programvaren, finn brukerhåndbok eller søk gjennom ofte stilte spørsmål
Avanserte funksjoner (for administratorer) (1) Jeg kan ikke bruke Gmail for e-postfunksjoner (for eksempel Skann til e-post) og Internett-faks (i-Fax)
Feilmeldinger (26) Bytt toner Dekslet åpent Det står "frakoblet" i Status Monitor Det vises en melding om at den optiske fotolederen må byttes ut./ Papirmagasinet er nesten tomt. På min Macintosh. Erstatt trommel Feilmeldingen "IS052 InstallNetworkDriver" dukker opp når jeg installerer MFL-Pro Suite fra CD-ROM-en, eller når jeg laster nedden komplette driver- og programvarepakken fra Nedlastinger-delen. Feilmeldingen Ingen støttede enheter funnet vises på skjermen Brother iPrint&Scan (mobilenhet). Hva betyr det når de forskjellige lampene lyser? Ikke papir Ikke toner Ingen trommel Innv. stopp Jeg har akkurat skiftet tonerkassett, og LCD-skjermen fortsetter å vise meldingen "Lite toner igjen" /"Erstatt toner" / "Tom for toner", eller Toner-lampen fortsetter å lyse eller blinke. Jeg kan ikke reparere den kablede eller trådløse tilkoblingen ved hjelp av reparasjonsverktøyet fornettverkstilkobling (Windows) Kassettfeil Kjøler ned Lite toner igjen Minnet er fullt Når jeg kjører Firmware update tool eller I-FAX install tool, vises meldingen "Program failed to run" på min datamaskin. Hva gjørjeg? Papirst. mag. Serviceanrop Slutt på toner Trommel ! Trommel sn. uts. Utsk. utilgj. Varmerfeil eller selvdiagnose Mer
Faks (2) Jeg kan ikke bruke Gmail for e-postfunksjoner (for eksempel Skann til e-post) og Internett-faks (i-Fax) Jeg oppdaterte Windows 11-PCen via Windows Update, og jeg kan ikke lenger skrive ut, skanne eller fakse fra PCen.
Linux (12) Avinstallere skriverdrivere (Linux) Den nedlastede driveren har ikke samme navn som maskinen min. (Linux) Driveren ble korrekt installert, men jeg kan ikke skrive ut i Red Hat, Fedora eller CentOS (Linux) Driveren ble korrekt installert, men jeg kan ikke skrive ut. (Linux) Hvilket driverpakkeformat støttes av min Linux-distribusjon? Jeg får filteret brlpdwrapperXXXXX for skriveren XXXXX ikke tilgjengelig: Ingen slik fil eller katalog feil på Gentoo(Linux) Jeg kan ikke skrive ut fra en klient-PC til en skriver på en utskriftsserver. (Linux) Kan jeg bruke Brother-skriveren med en 64-bits Linux-distribusjon? (Linux) Maskinen min skriver ut på to sider når jeg velger utskrift på én side i driveren (Linux) Sjekk gjenværende blekk- eller tonernivå (Linux) Slik avinstallerer du skriverdriveren ved hjelp av et hjelpeverktøy. (Linux) Slik bruker du Scan-Key-verktøyfunksjonene. (Skann-til-fil, skann-til-bilde eller skann-til-e-post) (Linux) Mer
Mobil (7) Feilmeldingen Ingen støttede enheter funnet vises på skjermen Brother iPrint&Scan (mobilenhet). Hva er Brother iPrint&Scan? Kan ikke skrive ut eller skanne når du bruker Brother iPrint&Scan fra Android™ -mobilenheten. Kan jeg bruke AirPrint på min Brother maskin? Kan jeg skrive fra og skanne til iPhone®, iPod touch® og iPad™? Kan jeg skrive ut fra eller skanne til smarttelefoner med Android™? Skriv ut eller skann ved hjelp av Brother iPrint&Scan-programmet for mobile enheter (Android/iOS)
Skriv ut (18) Endre skriverdriverinnstillingene (Windows/MacOS) Enkelte tegn mangler ved utskrift av PDF filer fra Adobe® Acrobat® / Adobe® Acrobat® Reader® /Adobe® Reader®. Hvordan kan jeg rette på dette? Feilmeldingen Ingen støttede enheter funnet vises på skjermen Brother iPrint&Scan (mobilenhet). Jeg får ikke til å skrive ut fra datamaskinen via nettverk (Gjelder Macintosh) Jeg kan ikke reparere den kablede eller trådløse tilkoblingen ved hjelp av reparasjonsverktøyet fornettverkstilkobling (Windows) Jeg kan ikke skrive ut fra datamaskinen via USB. Jeg kan ikke skrive ut med min Brother-maskin trådløst Nettverk (Mac) Jeg kan ikke skrive ut med min Brother-maskin trådløst Nettverk (Windows) Jeg oppdaterte Windows 11-PCen via Windows Update, og jeg kan ikke lenger skrive ut, skanne eller fakse fra PCen. Kan ikke skrive ut eller skanne når du bruker Brother iPrint&Scan fra Android™ -mobilenheten. Kan ikke skrive ut etter en Windows 10-oppdatering (juni 2020) Kan jeg skrive fra og skanne til iPhone®, iPod touch® og iPad™? Kan jeg skrive ut fra eller skanne til smarttelefoner med Android™? Mine utskrevne dokumenter er ufullstendige eller det vises en blå skjerm, når jeg skriver ut eller bruker PC-FAXetter en Windows 10-oppdatering (mars 2021) Skriv ut eller skann ved hjelp av Brother iPrint&Scan-programmet for mobile enheter (Android/iOS) Skriverstatusen er frakoblet eller midlertidig stoppet. Slette jobber fra utskriftskøen Utskriften er feiljustert eller størrelsen på det utskrevne dokumentet reduseres når jeg skriver ut dokumentet fra Microsoft Word2010. Mer
Skann (7) Feilmeldingen Ingen støttede enheter funnet vises på skjermen Brother iPrint&Scan (mobilenhet). Jeg kan ikke reparere den kablede eller trådløse tilkoblingen ved hjelp av reparasjonsverktøyet fornettverkstilkobling (Windows) Jeg oppdaterte Windows 11-PCen via Windows Update, og jeg kan ikke lenger skrive ut, skanne eller fakse fra PCen. Kan ikke skrive ut eller skanne når du bruker Brother iPrint&Scan fra Android™ -mobilenheten. Kan jeg skrive fra og skanne til iPhone®, iPod touch® og iPad™? Kan jeg skrive ut fra eller skanne til smarttelefoner med Android™? Skriv ut eller skann ved hjelp av Brother iPrint&Scan-programmet for mobile enheter (Android/iOS)
Andre kategorier Oppsett / Innstillinger Forbruksvarer og ekstrautstyr / Rutinemessig vedlikehold Andre