Finn en Brother forhandler Her finner du din nærmeste Brother forhandler hvor du kan kjøpe maskiner, rekvisita og tilbehør, eller få hjelp til å finne den beste løsningen som passer for deg. Forhandleroversikt
Brother blekk, tonere, merketape og termiske etiketter Hold enhetene dine i gang med originale blekkpatroner og tonerkassetter, merketape og termiske etiketter, papirpakker av beste kvalitet og reservedeler. Se rekvisita og tilbehør
Brother Support Last ned den nyeste driveren og programvaren, finn brukerhåndbok eller søk gjennom ofte stilte spørsmål
Feilmeldinger (3) Feilmeldingen Ingen støttede enheter funnet vises på Brother iPrint&Scan (mobilenhet). Hva betyr "COMM.ERROR" på LCD-skjermen? <!--Title End--> Hva betyr "MASKIN FEIL XX"?
Faks (4) Hva betyr "NG" på sendingsverifiseringsrapporten? Jeg benytter Voice Over Internet Protocol (VoIP) og kan ikke sende og/eller motta faks. Hva kan jeg gjøre? Jeg har problemer med å motta fakser. Hva kan jeg gjøre? Jeg har problemer med å sende telefakser. Hva skal jeg gjøre?
Skriv ut (6) Arkene forskyver seg når de skrives ut. Feilmeldingen Ingen støttede enheter funnet vises på Brother iPrint&Scan (mobilenhet). Kan ikke skrive ut etter en Windows 10-oppdatering (juni 2020) Kan jeg skrive fra eller skanne til Android™ Smartphone? Kan jeg skrive ut fra og skanne til iPhone, iPod touch og iPad? Mine utskrevne dokumenter er ufullstendige eller det vises en blå skjerm, når jeg skriver ut eller bruker PC-FAXetter en Windows 10-oppdatering (mars 2021)
Skann (3) Feilmeldingen Ingen støttede enheter funnet vises på Brother iPrint&Scan (mobilenhet). Kan jeg skrive fra eller skanne til Android™ Smartphone? Kan jeg skrive ut fra og skanne til iPhone, iPod touch og iPad?
Andre kategorier Oppsett / Innstillinger Forbruksvarer og ekstrautstyr / Rutinemessig vedlikehold Andre