Finn en Brother forhandler Her finner du din nærmeste Brother forhandler hvor du kan kjøpe maskiner, rekvisita og tilbehør, eller få hjelp til å finne den beste løsningen som passer for deg. Forhandleroversikt
Brother blekk, tonere, merketape og termiske etiketter Hold enhetene dine i gang med originale blekkpatroner og tonerkassetter, merketape og termiske etiketter, papirpakker av beste kvalitet og reservedeler. Se rekvisita og tilbehør
Managed Print Services (MPS) Administrer og optimaliser din utskriftsflåte med en MPS-avtale Fordelene med MPS
Brother Support Last ned den nyeste driveren og programvaren, finn brukerhåndbok eller søk gjennom ofte stilte spørsmål
Feilmeldinger (7) Bakdekselet er lukket, likevel vises meldingen "Bakdeksel åpent" på LCD skjermen. Hvordan fjerner jeg denne meldingen? Feilmeldingen Ingen støttede enheter funnet vises på Brother iPrint&Scan (mobilenhet). Hva betyr "COMM.ERROR" på LCD-skjermen? <!--Title End--> Hvordan fjerner jeg feilmeldingen "Trommel feil" eller "Rengjør trommel"? Hvorfor fortsetter meldingen "BYTT TROMMEL SNART" å dukke opp på Brother-maskinens LCD-skjerm etter at jeg har skiftet uttrommelen? Jeg har akkurat skiftet tonerkassett, og LCD-skjermen fortsetter å vise meldingen "Tom for toner". Hva skal jeg gjøre? Sjekk dokument
Faks (6) ControlCenter3 viser en tom skjerm ved oppstart (Windows) Hva betyr "NG" på sendingsverifiseringsrapporten? Hva er distinktiv ringing og hvordan programmerer jeg det? Hvordan vet jeg hvilken svarmodus jeg skal velge? Jeg har problemer med å motta fakser. Hva kan jeg gjøre? Kan jeg få en bekreftelse på at faksen jeg har sendt har gått igjennom?
Papirmating / papirstopp (3) Arkene forskyver seg når de skrives ut. Brother-maskinen mater papiret feil. Sjekk dokument
Skriv ut (7) Arkene forskyver seg når de skrives ut. Feilmeldingen Ingen støttede enheter funnet vises på Brother iPrint&Scan (mobilenhet). Kan ikke skrive ut etter en Windows 10-oppdatering (juni 2020) Kan jeg skrive fra eller skanne til Android™ Smartphone? Kan jeg skrive ut fra og skanne til iPhone, iPod touch og iPad? Mine utskrevne dokumenter er ufullstendige eller det vises en blå skjerm, når jeg skriver ut eller bruker PC-FAXetter en Windows 10-oppdatering (mars 2021) Slette jobber fra utskriftskøen
Skann (4) ControlCenter3 viser en tom skjerm ved oppstart (Windows) Feilmeldingen Ingen støttede enheter funnet vises på Brother iPrint&Scan (mobilenhet). Kan jeg skrive fra eller skanne til Android™ Smartphone? Kan jeg skrive ut fra og skanne til iPhone, iPod touch og iPad?
Telefon (4) Hva er distinktiv ringing og hvordan programmerer jeg det? Hvordan kontrollerer jeg at Brother-maskinen har summetone? Hvorfor har ikke Brother-maskinen noen summetone? Jeg kan motta faks, men ikke motta en sammtale.
Andre kategorier Oppsett / Innstillinger Forbruksvarer og ekstrautstyr / Rutinemessig vedlikehold Andre