Lagt til handlekurv
Hos Brother er vi opptatt av å tilby våre kunder vår beste service og support, selv under nåværende situasjon rundt Coronaviruset COVID-19. Vi regner med at nåværende situasjon kan ha en viss innvirkning på tilgjengeligheten til vårt supportsenter. Kunder kan oppleve forsinkelser med e-post, live chat eller telefonkontakt med teamet vårt. Brother jobber aktivt med å minimere potensielle forsinkelser. I første omgang anbefaler vi å bruke hjemmesiden vår for online support, vanlige spørsmål og nedlastbart innhold. Du kan også bruke live chat eller sende oss en e-post. Hvis du har et produkt til reparasjon, vil du bli kontaktet. Vi beklager eventuelle ulemper denne situasjon medfører og takker for tålmodigheten.
  1. Hjem
  2. Kundestøtte
  3. Kontakt support

Dersom du har installert juni 2020-oppdateringene til Windows 10 (KB4557957 / KB4560960), kan du oppleve at du ikke lenger kan skrive ut fra din pc. Hvis dette er tilfellet, kan du se våre FAQ- Ofte stilte spørsmål for løsning på problemet.

Vi er her for å hjelpe

Besøk vår ofte stilte spørsmål side (FAQ), ring oss eller fyll ut skjemaet på siden.

 

FAQ

Vår ofte stilte spørsmål side er laget for å hjelpe deg finne svar på dine spørsmål så raskt som mulig. Finn våre ofte stilte spørsmål her.

 

    

Ring oss

Sluttkunde support

Ukedager fra kl. 09:00 - 17:30

+47 22 57 75 90