Lagt til handlekurv
Hos Brother er vi opptatt av å tilby våre kunder vår beste service og support, selv under nåværende situasjon rundt Coronaviruset COVID-19. Vi regner med at nåværende situasjon kan ha en viss innvirkning på tilgjengeligheten til vårt supportsenter. Kunder kan oppleve forsinkelser med e-post, live chat eller telefonkontakt med teamet vårt. Brother jobber aktivt med å minimere potensielle forsinkelser. I første omgang anbefaler vi å bruke hjemmesiden vår for online support, vanlige spørsmål og nedlastbart innhold. Du kan også bruke live chat eller sende oss en e-post. Hvis du har et produkt til reparasjon, vil du bli kontaktet. Vi beklager eventuelle ulemper denne situasjon medfører og takker for tålmodigheten.

Vi er her for å hjelpe

Besøk vår ofte stilte spørsmål side (FAQ), ring oss eller fyll ut skjemaet på siden.

 

FAQ

Vår ofte stilte spørsmål side er laget for å hjelpe deg finne svar på dine spørsmål så raskt som mulig. Finn våre ofte stilte spørsmål her.

 

    

Ring oss

Sluttkunde support

Ukedager fra kl. 09:00 - 17:30

+47 22 57 75 90