Hos Brother forstår vi at kundeservice har varierte utskriftskrav. Kundeservice har mange forskjellige oppgaver å løse, både i forhold til kunder og ansatte.
Ved å benytte Brother sine fleksible utskrifts- og skanneløsninger kan de oppfylle ethvert krav rett fra håndtering av "Click & Collect" bestillinger til mottak av returvarer fra kunder.
Brother forstår hvordan teknologi kan forbedre kundeservicen og opplevelsen i butikken. Vi samarbeider med våre partnere for å lage tilpassede utskrifts- og skannerløsninger for kundeservice.
Skreddersydde utskrifts- og skanneløsninger for å oppfylle varierte krav. Brother-løsninger kan tilpasses for å oppfylle dine spesifikke behov.
Teknologien til mobile enheter gjør det mulig å skrive ut og skanne der det er behov. Gjennom prosessen kan de ansatte derfor bli værende hos kunden og tilby bedre kundeservice.
Sømløs integrasjon med eksisterende systemer.
Innhente kundeidentifikasjon for kjøp av høy verdi.
Lag skreddersydde navneskilt til de ansatte. Spar tid og penger ved å lage dine egne holdbare navnelapper for gjester og ansatte. Navnelappene kan skrives ut raskt og enkelt ved behov, og de er beskyttet av en unik laminering som gjør dem holdbare og gir et profesjonelt utseende.