Hos Brother forstår vi utfordringene som tadministrasjonen innenfor retail står overfor. De må behandle en stor mengde bestillinger, men samtidig opprettholde og gi en god kundeopplevelse.
Vi vet at alle butikker er forskjellige og å måtte møte kravene fra "jeg vil ha det nå" generasjonen gir unike utfordringer. For å fungere effektivt, er det behov for at arbeidsflyten i administrasjonen skal være smidig og godt organisert.
Brother forstår at markedet utvikler seg, og sammen med våre partnere jobber vi med å utvikle tilpassede utskrifts- og skanneløsninger for å passe til de unike kravene i markedet.
Skann og lagre følgesedler automatisk ved mottakelse, og opprettholde god og nøyaktig lagerstyring. Dette lar kollegene i andre avdelinger få tilgang til behandlingen av varene.
Uanstrengt utskrift av ordrer, fraktdokumenter og fakturaer i store mengder. Invester i XL-blekkpatroner som minimerer driftsstans og produserer lettleste dokumenter i høy kvalitet.
Sørg for at sensitiv kundeinformasjon forblir konfidensiell. Tilgang til sensitiv informasjon kan begrenses med NFC-kort (Near-field Communications) eller PIN-koder. Dermed kan dokumenter bare frigis av autorisert personell.