Lagt til handlekurv
  1. Hjem Brother
  2. Business Solutions
  3. Request Help - Be om hjelp via maskinens kontrollpanel
Skriver ikon e-post ikon hodetelefon ikon

Motta hjelp direkte fra kontrollpanelet i tre trinn

Få bedre kontroll over skriverens ytelse ved å be om teknisk hjelp direkte fra skriverens startskjerm.

Be om hjelp-tjenesten fra Brother gjør det mulig for din IT-administrator eller leverandør av skrivertjeneste å enkelt feilsøke på maskinen. Du trykker bare på "Request Help" -ikonet på kontrollpanelet, og en fullstendig diagnostisk rapport blir opprettet og automatisk sendt til IT-administratoren din. 

 

Last ned Infoark (Engelsk)

Hvordan kan Be om hjelp tjenesten være til nytte for din bedrift?

Clock icon

Spar tid

Rask og effektiv diagnostisering av dine tekniske problemer.
Grey document icon

Vedlikeholdsrapport

Din IT-administrator vil ha all den informasjonen som treng ved starten av prosessen med feilsøking. 

Shaking hands Icons

Sentralisert support

Forenklet IT-støtte ved å ha alt under samme tak.

Be om hjelp i tre enkle trinn

Brother skriver viser skjerm som lister tjenester

1. Velg Be om hjelp

Brother skriver viser skjerm for å taste inn informasjon

2.Tast inn informasjon

Brother skriver viser skjerm for bestilling sendt

3.Bestilling sendt

Ofte stilte spørsmål (FAQ)

"Be om hjelp" gir en tids- og kostnadseffektiv måte for systemadministrator eller servicepartner å gi deg praktisk informasjon og råd om Brother enheten. Forespørsler om teknisk assistanse kan gjøres direkte fra Brother maskinens meny. Forespørsler sendes deretter til systemadministrator eller foretrukket servicepartner.

Hvis du er usikker på kriteriene eller kompatibiliteten, anbefaler vi at du kontakter din forhandler eller Brother for å komme i gang.

Hvor Brother er ditt eksisterende eller foretrukne utskriftsalternativ, og et fullstendig administrert utskriftsprogram (MPS) ikke oppfyller dine eksakte krav. Brother sin "Be om hjelp" tjeneste kobler virksomheten til din foretrukne tekniske servicepartner.

"Be om hjelp" vil bare fungere med kompatible enheter aktivert med denne funksjonen. En lisensnøkkel er nødvendig for å aktivere Brother Services, som er tilgjengelig for følgende enheter:

Sort-hvitt multifunksjon laserskrivere:
DCPL5500DN, MFCL5700DN, DCPL6600DW, DCPL6800DW, DCPL6800DWT, MFCL6900DW, MFCL6900DWT

Farge multifunksjon laserskrivere:
DCPL8410CDW, MFCL8690CDW, MFCL8900CDW, MFCL9570CDWMFCL9570CDWT 

Multifunksjon blekkskrivere:
MFCJ5945DW, MFCJ6945DW og MFCJ6947DW

Ingen ekstra maskinvare nødvendig. Når forhandlerinformasjon er forhåndsprogrammert til en enhet, er diagnoseprosessen satt. 

Ja. En e-post forespørsel sendt til din systemadministrator eller servicepartner, sendes sikkert via SSL eller TLS.

"Be om hjelp” ikonet legges til "Services" menyen på maskinens starskjerm. Hver forespørsel om teknisk assistanse inkluderer maskinfeil og ytterligere diagnostisk informasjon, og gir det nødvendige detaljnivået for å hjelpe deg med å feilsøke enheten effektivt. 
Det er kostnadsfritt å laste ned Brother Software License Management Tool. Dette verktøyet er den beste måten å aktivere funksjonene til kjøpte tjenester eller løsninger. For å aktivere "Be om hjelp" løsningen, send en gyldig lisensfil til skrivereneheten. Du finner mer informasjon her. 
Interessert i "Be om hjelp" tjenesten og ønsker å vite mer? Fyll inn skjemaet under og vi vil ta kontakt så raskt som mulig. 
Skjema Be om hjelp

Se Vilkår og betingelser.

Din informasjon behandles i samsvar med vår Personvernpolicy.