1. Hjem Brother
  2. Business Solutions
  3. Request Help - Be om hjelp via maskinens kontrollpanel
Skriver ikon e-post ikon hodetelefon ikon

Motta hjelp direkte fra kontrollpanelet i tre trinn

Få bedre kontroll over skriverens ytelse ved å be om teknisk hjelp direkte fra skriverens startskjerm.

Be om hjelp-tjenesten fra Brother gjør det mulig for din IT-administrator eller leverandør av skrivertjeneste å enkelt feilsøke på maskinen. Du trykker bare på "Request Help" -ikonet på kontrollpanelet, og en fullstendig diagnostisk rapport blir opprettet og automatisk sendt til IT-administratoren din. 

 

Last ned Infoark (Engelsk)

Hvordan kan Be om hjelp tjenesten være til nytte for din bedrift?

Ikon av en klokke

Spar tid

Rask og effektiv diagnostisering av dine tekniske problemer.

Ikon av et dokument

Vedlikeholdsrapport

Din IT-administrator vil ha all den informasjonen som treng ved starten av prosessen med feilsøking. 

Ikon av hender som håndhilser

Sentralisert support

Forenklet IT-støtte ved å ha alt under samme tak.

60-dagers gratis prøveperiode

Be om hjelp i tre enkle trinn

Brother skriver viser skjerm som lister tjenester

1. Velg Be om hjelp

Brother skriver viser skjerm for å taste inn informasjon

2.Tast inn informasjon

Brother skriver viser skjerm for bestilling sendt

3.Bestilling sendt

Ofte stilte spørsmål (FAQ)

"Be om hjelp" gir en tids- og kostnadseffektiv måte for systemadministrator eller servicepartner å gi deg praktisk informasjon og råd om Brother enheten. Forespørsler om teknisk assistanse kan gjøres direkte fra Brother maskinens meny. Forespørsler sendes deretter til systemadministrator eller foretrukket servicepartner.

Hvis du er usikker på kriteriene eller kompatibiliteten, anbefaler vi at du kontakter din forhandler eller Brother for å komme i gang.

Hvor Brother er ditt eksisterende eller foretrukne utskriftsalternativ, og et fullstendig administrert utskriftsprogram (MPS) ikke oppfyller dine eksakte krav. Brother sin "Be om hjelp" tjeneste kobler virksomheten til din foretrukne tekniske servicepartner.

"Be om hjelp" vil bare fungere med kompatible enheter aktivert med denne funksjonen. En lisensnøkkel er nødvendig for å aktivere Brother Services, som er tilgjengelig for følgende enheter:

Sort-hvitt laserskrivere:
DCPL5500DN, DCPL5510DWDCPL6600DW, DCPL6800DW, DCPL6800DWT, HLL6410DNMFCL5700DN, MFCL5710DN, MFCL5710DW, MFCL6710DWMFCL6900DW, MFCL6900DWT og MFCL6910DN.

Farge laserskrivere:
DCPL8410CDW, HLL9430CDN, HLL9470CDNMFCL8690CDW, MFCL8900CDW, MFCL9570CDWMFCL9570CDWT, MFCL9630CDN og MFCL9670CDN.

LED farge skrivere:
HLL8230CDW, HLL8240CDW

LED farge multifunksjonsskrivere:
MFCL8340CDW, MFCL8390CDW

Multifunksjon blekkskrivere:
MFCJ5945DW, MFCJ5955DWMFCJ6945DW, MFCJ6955DWMFCJ6947DWMFCJ6957DW og MFCJ6959DW.

Ingen ekstra maskinvare nødvendig. Når forhandlerinformasjon er forhåndsprogrammert til en enhet, er diagnoseprosessen satt. 

Ja. En e-post forespørsel sendt til din systemadministrator eller servicepartner, sendes sikkert via SSL eller TLS.

"Be om hjelp” ikonet legges til "Services" menyen på maskinens starskjerm. Hver forespørsel om teknisk assistanse inkluderer maskinfeil og ytterligere diagnostisk informasjon, og gir det nødvendige detaljnivået for å hjelpe deg med å feilsøke enheten effektivt. 
Det er kostnadsfritt å laste ned Brother Software License Management Tool. Dette verktøyet er den beste måten å aktivere funksjonene til kjøpte tjenester eller løsninger. For å aktivere "Be om hjelp" løsningen, send en gyldig lisensfil til skrivereneheten. Du finner mer informasjon her. 

Fyll inn skjemaet

Hvis du ønsker å komme i kontakt med Brother, vennligst fyll ut kontaktskjemaet nedenfor. Da vil vi ta kontakt med deg så raskt som mulig. Fyll gjerne ut hvilke(t) emne du er interessert i.

Du kan når som helst trekke tilbake samtykket ditt. Personopplysningene du oppgir vil bli brukt iht våre Personvern policy and Cookie policy