Finn en Brother forhandler Her finner du din nærmeste Brother forhandler hvor du kan kjøpe maskiner, rekvisita og tilbehør, eller få hjelp til å finne den beste løsningen som passer for deg. Forhandleroversikt
Brother blekk, tonere, merketape og termiske etiketter Hold enhetene dine i gang med originale blekkpatroner og tonerkassetter, merketape og termiske etiketter, papirpakker av beste kvalitet og reservedeler. Se rekvisita og tilbehør
Brother Support Last ned den nyeste driveren og programvaren, finn brukerhåndbok eller søk gjennom ofte stilte spørsmål
Feilmeldinger (7) Alle dekslene på Brother maskinen er lukket, allikevel vises meldingen "Deksel åpent". Hvordan kan jeg slette denne meldingen? Hvordan fjerner jeg meldingen Ingen papir fra skjermen? Jeg benytter Windows® XP. Når jeg prøver å installere USB driveren til min Brother maskin får jeg meldingen" kan ikke installeremaskinvaren" og jeg kan ikke skrive ut. hva kan jeg gjøre? Jeg bruker Mac OS® 9. Jeg får feilmeldingen Type1,010 når jeg prøver å skanne til min Macintosh®. Hvordan løser jeg dette? Jeg bruker Windows Vista. Når jeg prøver å installere den fulle driver- og programvarepakken får jeg feilmeldingen "Ubehandletunntak". Hva gjør jeg? Når du skanner til OCR fra PaperPort® 9.0SE, vises feilmeldingen "System error incurred in external ink module EZText.g32. The OCRserver is unable to process the document". Jeg har innstaller Windows® XP Service Pack 2 (SP2). Hva kan jeg gjøre? Når jeg prøver å installere MFL-Pro Suite fra CD-ROM-en, får jeg en intern feil 2723 og IS001-feil som sier: PaperPort Installersvarer ikke. Hva kan jeg gjøre?
Skriv ut (4) Et problem oppstår når jeg skriver ut fra Adobe® Acrobat®/ Acrobat® Reader™/ Reader®. Hva kan jeg gjørefor å korrigere dette problemet? Jeg bruker Mac OS X, og jeg mottar feilmeldinger når jeg prøver å skrive ut. Hva kan jeg gjøre? Når jeg skriver ut flere kopier av en Microsoft® Excel fil, er utskrifts hastigheten veldig lav. Hva kan jeg gjøre? Ved bruk av Microsoft® Word 2002, blir kanter som anvender bølgede linjer, prikker eller streker skrevet ut som heltruknelinjer. Hva kan jeg gjøre?
Skann (6) Jeg bruker Mac OS® 9. Jeg får feilmeldingen Type1,010 når jeg prøver å skanne til min Macintosh®. Hvordan løser jeg dette? Jeg får en overføringsfeil når jeg skanner dokumenter til en FTP-server på mitt lokale nettverk eller på Internett. Hva skal jeggjøre? Jeg kan skrive ut, men kan ikke skanne via nettverk. (For Windows) Skanning til e-post virker ikke med Outlook 2002, Outlook 2003 eller Outlook 2007. Hva skal jeg gjøre? Skanning til e-post virker ikke sammen med Outlook 2003 eller Outlook 2007. Hva skal jeg gjøre? (for ControlCenter3-brukere) Ved skanning til OCR fra Brother Control Center 2.0, starter ikke OCR-programmet. Jeg har Windows XP Service Pack 2 (SP2)installert. Hva gjør jeg?
Andre kategorier Oppsett / Innstillinger Forbruksvarer og ekstrautstyr / Rutinemessig vedlikehold Andre