Brother
  1. Hjem
  2. Kundestøtte
  3. Support-Center
Support Center Header

VI INTRODUSERER BROTHER SUPPORTCENTER

Den mobile appen som enkelt gir deg oppdatert supportinformasjon.

Hva er SupportCenter?

SupportCenter er en mobil app som gir deg den nyeste support informasjonen for ditt Brother produkt. Appen er enkel å bruke og gir deg tilgang til informasjon om oppsett, manualer, ofte spurte spørsmål og tips til feilsøking. Hvis du trenger å kontakte oss for støtte, er det en direkte lenke i appen til vår kundeservice.

Support Center Hero

Hvordan installere

SupportCenter

1. Gå inn på app store for valgte operativsystem:

Android: Google Play

iPhone: App Store

2. Klikk på “Brother SupportCenter” og installer appen.

 Hva er de viktigste funksjonene i Support Center?

Produktinstallasjon

Se på videoer for hjelp til installasjon av ditt produkt, eller se hurtigguidene.

Manualer

Direkte tilgang til produkthåndbøker til ditt spesifikke produkt.

Spørsmål og svar (FAQ) og feilsøking

Trenger du hjelp, kan du se vår spørsmål og svar seksjon og se tips for feilsøking.

Rekvisita

Trenger du blekk eller toner til ditt produkt, eller vil du resirkulere din  brukte tonerkassett, så finner du informasjon her.

Kontakt

Trenger du å kontakte oss for support, finner du en direkte lenke her

Status/informasjon

Her kan du se nettversstatus, serienummer for ditt produkt og resterende mengde blekk eller toner i produktet ditt.

QR kode leser

Du kan skanne QR- og Data Matrix koder som tilhører Brother produkter eller manualer for mer informasjon. 

Operativsystemer og enheter som støttes


Android: 
Versjon 4.0 eller høyere

iOS: Versjon 7.0 eller høyere

Støttede smarttelefon produkter

  • Blekk faks 
  • Multifunksjons sort-hvitt laserskrivere
  • Multifunksjons fargelaserskrivere
  • Multifunksjons etikettskrivere
  • Mobile skrivere
  • Stamp Creator

Merk. Noen funksjoner varierer avhengig av modell. Om en funksjon ikke er tilgjengelig for valgte produkt, er ikonet grått.